10 Kasım 2014 Pazartesi

Fındıklı Peynir Ezmesi



Merhaba Sevgili Dostlar,

Neşeli bir sunum yapmak istedim sizlere :) Umarım beğenmişsinizdir.

Size Candaroğlu Süt Ürünleri firmasının eşsiz lezzetlerinden bahsetmek istiyorum.

Sevgili Elif Hanım dan aldığım bir mail de Candaroğlu Süt Ürünlerinden oluşan %100 doğal ve ev yapımı lezzetlerden göndermek istediklerini belirtmişlerdi.

Geçtiğimiz günlerde paket elime ulaştı.Mis gibi bir süt kokusu ile paketleri açtım.En çok beğendiğim ürünü ise Baharatlı Tereyağı oldu.Her gün olsun her gün bıkmadan yiyebilirim.

Bu tarif de ise Lor Peynirini kullandım.Umarım deneyip beğenirsiniz.


Malzemeler:


Yapılışı:
  • Tüm malzemeyi derin bir kaba alın ve karıştırın.
  • Sarımsağı iyice ezin ve ekleyin.
  • Servis edin.
  • Zeytin yağını bol eklemeyi unutmayın.

2 yorum :

  1. Sunum harika olmuş doğal ürünlerden yanayım her zaman eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.