23 Şubat 2014 Pazar

Düğün Çorbası


Düğün Çorbası.

Ama bizim evin prensesi bu çorbanın adını Gelin Çorbası olarak değiştirdi.:) Bu yüzden bundan sonra biz Gelin Çorbası diyeceğiz.

Afiyet olsun.Keyif dolu bir  hafta sizlerin olsun.


Malzemeler:
  • 5 su bardağı su (yarısını tavuk suyu ekleyebilirsiniz)
  • 3 yemek kaşığı silme un
  • 1 adet tavuk bulyon
  • 1 yumurta sarısı
  • Yarım limonun suyu

Üzeri için:
  • Yarım türk kahve fincanı sıvı yağ
  • 1 çay kaşığı pul biber
  • Nane (isteğe bağlı)
Yapılışı:
  • Tüm malzemeyi tencereye alın çırpıcı ile iyice karıştırın.
  • Orta ateşte ocağa alarak sürekli karıştırarak kaynamasını sağlayın.
  • Su miktarı az gelirse kaynama noktasında az miktarda sıcak su ekleyebilirsiniz.
  • Sıvı yağı küçük bir cezvede pul biber ile kızdırın ve servis ederken üzerine gezdirin.
  • Yumurta istemiyorsanız eklemeyebilirsiniz.

2 yorum :

  1. Ellerinize sağlık yine çok güzel bir lezzet ve görsel...
    Bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim tarifinizi görür görmez denedim bayıldım :) teşekkür ederiz evce biz çok sevdik. Yaptım içtim bir de yazdım hemen :) http://ufakmutfakta.blogspot.com.tr/ elinize sağlık

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.