24 Ağustos 2013 Cumartesi

Vişneli Sütlaç


Oldum olası Sütlaç sevmişimdir.Ama meyveli olarak hiç denememiştim.Başka meyveler ile hazırlanır mı bilemem ama Vişne ile pek bir uyumlu oldu.Denemeye değer derim.

Keyifli bir pazar diliyorum.

Malzemeler:
  • 1 litre süt
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 çay bardağı pirinç -2,5 su bardağı su
  • 1 paket vanilya
  • 1 kase vişne
  • 3 yemek kaşığı dolu dolu mısır nişastası
  • 1 türk kahve fincanı su

Yapılışı:
  • Pirinci tencereye alın ve yıkayın.
  • 2,5 su bardağı su koyun ve kaynamaya bırakın.
  • Pirinçler pişene ve hafif suyu kalana kadar haşlayın.Az sulu olmalı.
  • Sütü ekleyin toz şeker ilave edin ve kaynamaya bırakın.
  • Nişastayı bir kaseye alın 1 türk kahve fincanı su ile inceltin.
  • Kaynayan sütün içerisine ekleyin ve bir yandan da sürekli karıştırın.
  • Ocaktan indirmeden önce vanilyayı ilave edin.
  • Vişnelerin çekirdeklerini temizleyin.
  • Kuplara önce vişne sonra sütlaç ve tekrar vişne ekleyerek sütlacı paylaştırın.
  • Üzerini toz antep fıstığı ile süsleyin soğuk olarak servis edin.

Gürallar ArtCraft ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.

6 yorum :

  1. harika gözüktü gece gece :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ekşi ve tatlının muhteşem uyumu olmuş baharcığım
    eline emeğine sağlık
    sana da mutlu pazarlar...

    YanıtlaSil
  3. Vişneli sütlaç!!

    Daha evel hiiç aklıma gelmedi..tadı nasıl acaba çook merak ettim..denenmeli de hangi arada bilmem ki :(
    İyisi mi ben bi tane kapıp gideyim olmaz mııı:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. çok yakışmış görünüyorlar, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. olur olur baharım ben de baska bır meyve ıle hazırlayacagım bu hafta kısmetse ellerıne sağlık nefıss

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.