11 Mayıs 2013 Cumartesi

Muzlu Bonbon



Yine piknik masamızdan minik bir kare:)

İyi de alışmıştık ama ani yağmurlar nedeni ile bir kaç gün ara verdik.Devamı gelecek inşallah.

Evdeki malzemeler ile pratik tatlı bir şeyler olsun diyerek bu lezzetli atıştırmalıkları hazırladım.Çok kısa sürede hazırlayıp sevdiklerinize sunabilirsiniz.


Malzemeler:
  • 5 adet büyük çokoprens
  • 1 büyük muz
  • 1 yemek kaşığı çokokrem
  • Yarım su bardağı ince çekilmiş ceviz içi
  • 1 adet portakal kabuğu rendesi
  • 1 paket kakao 25 gr
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1-2 su bardağı (kıvamını ayarlayana kadar) burçak bisküvi (robottan çekilmiş)

Bulamak için:
  • Renkli granül şekerleme-Hindistan cevizi-Toz antep fıstığı vb...


Yapılışı:
  • 5 tane çokoprensi mutfak robotuna alın ve un haline getirin.
  • Muzu ezin,ceviz,tarçın,portakal kabuğu rendesi,kakao ve çokokremi ekleyin.
  • Yoğurmaya başlayın.
  • Toz burçak bisküviden kaşık ile ekleyerek kıvamını ayarlayın.
  • Küçük küçük koparın ve avucunuzun içinde yuvarlayın.
  • Renkli granül şekerleme yada hindistan cevizine bulayarak servis edin.


Keramika ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.

15 yorum :

  1. Bayıldımm Bahar, içinde krema olmayışı hoşuma gitti, kremayla aram pek yok :)
    Bunu yarın anneler günü pastamın üzerine yapıcam :) Süper, süper, süper...

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık pek şirin olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  3. O granül şekerlemeler ne güzel duruyor, iştahım kabardı :) Hiç rastlamadım acaba her yerde bulunur mu hani marketlerde filan.

    YanıtlaSil
  4. Şahane gözüküyo granüllü şekerlemeyle hiç tanışmadık ama hindistan cevizlisini yapabilirim.Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuş :)ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok nefis olmuşlar hele çocuklar bayılıyor bunlara eline alan kaçıp gider afiyetle yer eline sağlık canım anneler gününde kutlu olsun bu arada

    YanıtlaSil
  7. canım benım harıka ,adın gıbı bahar gıbı bır tatlı olmus renk renk cıvıl cıvıl cok hosuma gitti ellerıne sağlık,sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. oy cok sekerler bunlar
    ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım nefis görünüyor sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık Baharcım ...
    Çok güzel görünüyorlar...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Baharım rengarenk çok hoş olmuş Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel ve rengarenk olmuş, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. bunlar atıştırmalık değil sanat eseri olmuş resmen :)

    YanıtlaSil
  14. nEFİSMİŞ ELLERİNE SAĞLIK MUTLAKA DENEYECEĞİM SEVGİLER.....

    YanıtlaSil
  15. çok şirin olmuşlar aslında ben de çok severim böyle pratik atıştırmalıkları, bu sıralar çok yapamasamda hep denemeyi sevmişimdir. morlu pembeli minik şekerlemeler de çok değişik olmuş ben ilk defa gördüm bunları.. Sevgili bahar hanımcığım, bu sıralar oturduğumuz evi satıp ev alma projemizi hayata geçirmeyle uğraşıyorum. bu yüzden de çok bloglara ziyarete çıkamadım ama sizleri çok seviyorum ve tariflerinizden oluşan güzel bir ayrı dosya oluşturdum. her zaman görüşmek üzere kocaman sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.