17 Nisan 2013 Çarşamba

Teşekkürler Tazemasa



Yeni taze ve doğal gıda marketiniz.

12.12.2012 tarihinde İstanbul'da tazelik,sağlık ve lezzet arayan herkese hizmet vermek üzere kurulmuş bir firma.

Tazemasa, mevsiminde yetişen meyve,sebze ve diğer ürünleri bulabileceğiniz  özel bir adres.

Tarladan toplanan ürünler üretici,çiftlik ve iş ortaklarının yardımı ile evinize doğrudan ulaştırıyorlar.Kargo yok.En güzel yanı bu olsa gerek.

Ürünlerinin tamamını Türkiye'deki çiftçilerden temin ederek yerli üretime de destek olduklarını söylüyorlar.Aslında çoğu aldığımız sebze ve meyvelerin nereden hangi şartlar ile soframıza geldiğinden habersiz tüketiyoruz.En azından bizim adımıza denetleyen ve sunan birilerinin olması da içimizi rahatlatmakta.

Son yıllarda internetten alışveriş yapmak oldukça kolaylık sağladı hayatımıza.Bir de gıda alışverişlerindeki bu titizlikten oldukça memnun kalanlardanım.

Geçen günlerde tanıştım Tazemasa ile.Evime gönderdikleri taze sebze ve meyve dolu özenle hazırlanmış kocaman bir hediye paketi ile gönlümü fethettiler.

Kese kağıtlarında gönderilen ürünler yıllar önce Babamın maaş aldığı gün Havra Sokağından bizlere aldığı taze mis gibi meyveleri hatırlattı bana.

Kısa saplı narin yapraklı Pazılar'dan gönderilen zeytinyağ eşliğinde bir Bulgur Pilavı hazırladım.Tüm samimiyetimle söylüyorum lezzetine doyamadık.Tarifi mutlaka bloga ekleyeceğim.

Ayrıca İspir (memleketim) Kuru Fasulyesi satışı da mevcut hemde çok uygun bir fiyata.Benden söylemesi.

Alışveriş zor iş,anlamayanlar için tabi.Bu yüzden bu işi birilerinin sizin adına gerçekleştirmesine izin verin ve keyfinize bakın.

Tazemasa ekibine uzun yıllar lezzet ve kalitelerinden ödün vermeden hizmetlerinin devamlılığını diliyorum.


1 yorum :

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.