16 Kasım 2011 Çarşamba

Nivea



İzmir yemek blogları Kahvaltı etkinliğimizin sponsorlarından biri olan Nivea bizlere 2 harika ürün hediye etmiş ve bu ürünleri deneyip fikirlerimizi almak istediklerini belirtmişlerdi.Ürünlerden biri dünyanın en çok satan Kırışık Karşıtı kremi olan Q10 plus gündüz bakım kremi, 20 gün boyunca düzenli olarak kullandım ve kullanmaya devam ediyorum.Yağlı görünmesine rağmen göründüğü gibi bir etki bırakmıyor ciltte.Gayet yumuşak ve parlak bir görünüm kazandırıyor cildinize.
Bundan önceki kırışıklıkları giderir mi bilemem:)ama bundan sonraki kırışıkları önlemede etkili olacağını düşünüyorum.Cildinize uyguladıktan bir kaç sonra ciltte bir hafiflik hissi veriyor.Temiz ve doğal bir görünüm sağlıyor ve aynı zamanda hissettiriyor.Diğer bir ürün ise Nivea Repair&Care Onarıcı Bakım Kremi,en beğendiğim ürün diyebilirim.Hele kokusu harika,günlük olarak bütün vücudunuza uyguladıktan sonra ekstra bir kokuya ihtiyacınız kalmıyor.Etkisi uzun sürüyor ve diğer yağlı kremler gibi rahatsızlık ve terleme yapmıyor.Kesinlikle tavsiye ediyorum bu ürünü.Yanınızdan asla ayıramayacaksınız.





















Facebook Nivea Türkiye sayfasını takip edebilir yeni ürünlerden haberdar olabilirsiniz,ayrıca sürpriz yarışmalara da katılabilirsiniz.
Tekrar teşekkürler Nivea...

10 yorum :

  1. Ben standart kremlerinden memnun kalmadım. Bilemiyorum. :(

    YanıtlaSil
  2. Baharcım ben de özellikle onarıcı bakım kreminden çok memnunum, birkaç gün içinde etkisi hissediliyor.El ve vücut bakımı için ideal bir ürün.

    YanıtlaSil
  3. ben kırışıklık kremini anneme vermiştim ama onarıcı bakım kremini kullanıyorum. Beklediğimden hafif bir krem çıktı. Hatta çocuklara bile kullanabiliyorum bu nedenle...

    YanıtlaSil
  4. Bahar'cım zaten güzel bir hanımdın :))Kremleri kullandıktan sonra daha da güzel oldun demek ki
    Bir sonraki buluşmamızda gözlerimizi senden alamayacağız demek hımmmmm :D

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok güzel ürünler,kızım gençler için olan gözaltı bakım kremini kullandı çok memnun kaldı.

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan tatlımm:))

    YanıtlaSil
  7. annem sürdükçe gidip öpüyorum nasıl güzel bir kokudur o öyle kırışık karşıtı krem bizim favorimiz.

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.