30 Kasım 2011 Çarşamba

Modanisa



Artık çarşı pazar gezme devri kapanıyor,netten alışveriş yapma dönemi hızla yayılıyor.Bir ürün almaya karar verdiğim zaman nette detaylı bir araştırma yapıyorum ve bir tuşla işlerimi hallediyorum üstelik yorulmadan.Rahatlığı o kadar güzel ki,en sabırsız olanı da kargoyu beklemek.
Son iki yıldır bir çok ürün temin ettim netten.Sürekli takip ettiğim siteler var.İndirim mailleri geldiği zaman yararlanmaya çalışıyorum.Bunlardan biri de Modanisa,yeni kurulmuş sanal bir mağaza.
Özellikle kap ve şal modelleri en çok rağbet görenler arasında sanırım.Benim de en beğendiklerim arasında.Koşulsuz iade garantisi olması alışverişe daha bir rahatlık sağlıyor bizler için.
Modanisa.com kadınlara özel bir giyim, aksesuar ve moda alışveriş sitesi.
Modanisa.com'da modern muhafazakar giyim tarzını benimsemiş kadınlar ve genç kızlar kendi giyim tarzlarına uygun yüzlerce seçenek bulabilirler. modanisa.com'dan ev içi ve ev dışı günlük giyim seçenekleri yanında abiye, gelinlik, mezuniyet kıyafeti seçeneklerini de online olarak satın alabilirsiniz.
Seçkin markalar yanında ünlü moda tasarımcılarının kıyafetlerini bu sitede bulabilirsiniz.Türkiye'nin neresinde 
yaşıyor olursa olsun markaları ve mağazaları müşterilerinin ayağına götürür.
Sizler için seçtiğim bir kaç model.Daha çok çeşit için Modanisa.com'a




















Ayrıca Modanisablog'dan da indirimleri takip edebilirsiniz.

2 yorum :

  1. Turkiye'de olunca burdan alisveris yapiyorum. Heralde olsam surekli ypardim :D iyiki degilim haha

    YanıtlaSil
  2. Bende netten alışveriş yapanlardanım iyi oluyor

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.