16 Ağustos 2011 Salı

Hindistancevizli Truff


Nefis bir lezzet bu trufflar,mutfağa her girişinizde siz de benim gibi bir şeyler atıştırıyorsanız bu trufllar tam sizlik.

Malzemeler:

  • 4 su bardağı hindistan cevizi
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı süt tozu(yada kahve kreması)
  • 1 paket çiğ krema 200 gr

Bulamak için:
  • Hindistan cevizi
Yapılışı:
  • Krema ve şekeri karıştırın.
  • Hindistan cevizi ve süt tozunu ekleyin.
  • Ceviz büyüklüğünde toplar hazırlayın ve hindistan cevizine bulayın.
  • Ağzı kapalı bir saklama kabında buzdolabında 3,4 saat beklettikten sonra servis edin.

Kaynak:Mutfakhatıraları

19 yorum :

  1. Baharcım ellerine sağlık.Daha önce bende denemiştim bu tarifi tadı harikaa oluyor.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyor canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Truff ın çikolatalı haline alışmışken bu tarif değişik geldi. En kısa zamanda denemek isterim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok hafif ve şahane gözüküyor,ellerine sağlık canım..
    Hayırlı Ramazanlar diliyorum..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglik. Cok sirin, tatli görünüyor. Sana bir sorum olacakti. Fotograflarina nasil yazi ekleniyor, kolaycasini anlatabilir misin? Ben bir türlü beceremedim. Simdiden tesekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Mmmmm, bu tam benlik;) çok ama çoook lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık.....

    YanıtlaSil
  7. bencede çok hafif tatlı ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  8. hafif ve pratik ellerine sağlık canım çok güzeller kimbilir kaç tane yerim ben bunlardan:)))

    YanıtlaSil
  9. Bu süt tozuyla yapılan truff hep aklımda bende yapmak istiyorum.
    Benim ufaklıklar kesin bayılırlar bunlara..
    Ellerine sağlık canım..
    İnsanın uzanıp alası geliyor.

    YanıtlaSil
  10. Resme bakarken yemeye başladım bir iki üç derken bakmışım hepsi bitmiş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Ben de denemeliyim dedim resmi görünce..

    YanıtlaSil
  12. tarifi bu kadar kolay mı? süpermiş.

    YanıtlaSil
  13. Baharcım
    hafta sonu trufflarından yaptım harika oldu önce çok gibi göründü gözüme ve gerçektende çok oldu fakat o kadar lezzetli ki birmek üzereler....
    Teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  14. Baharcım
    truff yaptım..
    harika oldu.
    teşekkürler.....

    YanıtlaSil
  15. evet cok lezziz benimde cok SIK uyguladigim bir tarif..ellerine saglik

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Bahar Hanım,
    Bu tarifte geçen süt tozu bildiğimiz kahve beyazlatıcı mı?
    Teşekkürler ediyorum ve yapmak için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
  17. hindistan cevizinin hepsi yoğurulurken kullanılıyormu yosa birazı bulamak içinmi

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.