24 Mart 2011 Perşembe

Yaban Mersinli Muffin


Limon aromalı Yaban Mersinli Muffin...

Malzemeler:
  • 3,5 kahve fincanı toz şeker
  • 2 yumurta
  • 1,5 kahve fincanı sıvı yağ
  • Yarım şişe soda
  • 4,5 kahve fincanı un
  • 1 limon rendesi
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 4 yemek kaşığı yaban mersini
Yapılışı:
  • Yumurta ve toz şekeri mikser ile karıştırın.
  • Sıvı yağ,soda,vanilya ve 1 limon rendesini ekleyin.
  • Un ve kabartma tozunu karıştırın ve karışıma ilave edin.
  • Muffin kalıplarına paylaştırın ve üzerlerine yaban mersini ekleyin.
  • 170 derece fırında pişirin.

14 yorum :

  1. Aman Allahım çok güzel görünüyor.


    sevgiler;

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık çok lezzetli görünüyorlar sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Nefis görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. yaban mersinli hiç denemedim ama harika görünyor canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Baharcım ellerine sağlık limon aroma
    sıyla harika olmuştur sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık arkadaşım,nefis gözüküyor,gelmişsin ,inan çok sevindim,hayatın güzelliklerle dolu geçsin,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Canım benim canavarlar için alıp kaçyorum bu muffinleri..
    Nefissssss görünüyorlar.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Aklım üstteki portakallarda kaldı desem daha çok:))

    YanıtlaSil
  9. Cok lezzetli görünüyor, ellerine saglik, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. baharcım harika görünüyor ellerine sağlık canım....yalnız bende senin gibi yaban mersini sanıyordum o meyveleri glokom hastası olduğum için göze iyi geliyor yaban mersini..yaban mersini mor renkli olanmış.bu renktekiler ''ayı gözü ''denilen bir üzüm çeşidiymiş ve o rengi alsın diye kimyasal bir işlemden geçiriliyormuş...tv de bir dr.açıkladı.almayın diye çok ta sağlıklı değilmiş...valla hangi blogcu kardeşimde görsem bilgilendirmek adına yazıyorum bu bilgiyi.....halbuki her yerdede yaban mersini adı ile satılıyor...insanları kandırıyorlar besbelli para kazanmak uğruna.neyse...
    cuman mübarek olsun canım.güzel bir hafta sonu diliyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir görüntü olmuş, uzun zamandır kek, kurabiye yapmıyorum kilo alma korkusuna... Ama nasıl da özledim şimdi olsa bir tanecik yerdim... Ellerinize sağlık, blogger sorunları kalksa da rahat rahat gezinsek dost sayfalarda...

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar canim,kavustum sizlere cok sukur.Mufinler harika görunuyor.Yaban mersinini herseyde kullandim mufinde de kullanmayi hatirlattigin icin tesekkurler.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. valla muffinler nefis görünüyor
    denemek isterim ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  14. ne kadarda şirinler:)ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil

Blog hesabi olmayanlar arkadaşlar, yorum yazmak isterseniz:anonim bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz.Adınızı yazmayı unutmayın.
Teşekkürler.